This is an old revision of the document!
Τρίτος και τελευταίος κώδικας πάνω στο Conway's Game Of Life
Δημιουργία της συνάρτησης bool calcNextGen(int rows, int cols, bool next[rows][cols])
η οποία υπολογίζει βάσει του grid, την επόμενη γενιά του παιχνιδιού και την αποθηκεύει (αυτό μας βοηθάει πολύ στην πραγματικότητα) στον πίνακα next που πρέπει να έχει τις ίδιες διαστάσεις με το grid.
Εκκρεμούν…
Δημιουργία της συνάρτησης bool boardInit(int rows, int cols, bool next[rows][cols])
η οποία δίνει τιμές στα κελιά του grid βάσει του πίνακα next
που πρέπει να έχει τις ίδιες διαστάσεις με το grid. Ουσιαστικά αντιγράφει τον πίνακα next
στο grid.
Εκκρεμούν…
Πρώτη εργασία πάνω στην άλγεβρα πινάκων.
Δημιουργία της συνάρτησης bool isLTriangular(int R, int C, double A[R][C])
η οποία απατά στο ερώτημα αν ο πίνακας A
είναι κάτω τριγωνικός.
Εκκρεμούν…
Δημιουργία της συνάρτησης bool add(int R, int C, double A[R][C], double B[R][C] , double sum[R][C])
η οποία αθροίζει τους πίνακες Α
και Β
στον πίνακα sum
.
Εκκρεμούν…
Δημιουργία της συνάρτησης bool mul(int M, int N, int K, double A[M][N], double B[N][K] , double P[Μ][Κ])
η οποία πολλαπλασιάζει τους πίνακες Α
και Β
στον πίνακα P
.
Εκκρεμούν…
Αυτή η ενότητα ελέγχων περιέχει έναν συνδυαστικό έλεγχο των συναρτήσεων.
Εκκρεμούν…