User Tools

Site Tools


qna:clion:setup:step1

Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Next revision
Previous revision
qna:clion:setup:step1 [2021/03/08 20:33]
xallos created
qna:clion:setup:step1 [2024/04/22 15:24] (current)
xallos
Line 3: Line 3:
 \\ \\
  
-===== ΠΡΟΣΟΧΗ! ===== +<WRAP important> 
- +**ΠΡΟΣΟΧΗ!** __Αυτό το πρόβλημα δεν σας εμποδίζει από το να κάνετε τις εργασίες__ καθώς το CLion
- +
-**Αυτό το πρόβλημα δεν σας εμποδίζει από το να κάνετε τις εργασίες** καθώς το CLion+
 λειτουργεί για μερικές εβδομάδες (πάνω από 2) χωρίς license. Παράλληλα φυσικά ακολουθήστε λειτουργεί για μερικές εβδομάδες (πάνω από 2) χωρίς license. Παράλληλα φυσικά ακολουθήστε
 την παρακάτω λύση. την παρακάτω λύση.
 +</WRAP>
  
 ===== Λύση ===== ===== Λύση =====
  
 Αυτό συμβαίνει κάποιες φορές με τα συστήματα της JetBrains και "κολλάνε" ή "μπερδεύονται". Αυτό συμβαίνει κάποιες φορές με τα συστήματα της JetBrains και "κολλάνε" ή "μπερδεύονται".
 +Και το πρόβλημα αυτό αφορά συγκεκριμένες "τυχαίες" e-mail διευθύνσεις, οπότε οι συμφοιτητές
 +σας θα σας λένε ότι προχωρούν κανονικά τη διαδικασία. Παρόλα αυτά εσείς πρέπει να δράσετε
 +για το δικό σας mail account.
  
-Σε κάθε περίπτωση η λύση είναι να επικοινωνήσετε με το support της JetBrains περιγράφοντας +Η λύση είναι να επικοινωνήσετε με το support της JetBrains περιγράφοντας το πρόβλημά σας και 
-το πρόβλημά σας και δίνοντας κάποια στοιχεία σας (πχ το e-mail σας) και αυτοί σας ενημερώνουν +δίνοντας κάποια στοιχεία σας (πχ το e-mail σας) και αυτοί σας ενημερώνουν μόλις λυθεί το πρόβλημα.
-μόλις λυθεί το πρόβλημα.+
  
 Η επικοινωνία με το support γίνεται με τον σύνδεσμο που γράφει Support στο κάτω μέρος της σελίδας της Η επικοινωνία με το support γίνεται με τον σύνδεσμο που γράφει Support στο κάτω μέρος της σελίδας της
 φόρμας, το οποίο αντιγράφω και [[mailto:support@jetbrains.com?subject=JetBrains%20eStore%20Support|εδώ]]. Αυτός ουσιαστικά - και μπορείτε να το κάνετε έτσι - σας οδηγεί να στείλετε ένα e-mail **στη διεύθυνση**: φόρμας, το οποίο αντιγράφω και [[mailto:support@jetbrains.com?subject=JetBrains%20eStore%20Support|εδώ]]. Αυτός ουσιαστικά - και μπορείτε να το κάνετε έτσι - σας οδηγεί να στείλετε ένα e-mail **στη διεύθυνση**:
  
-[[support@jetbrains.com]]+<WRAP indent>[[support@jetbrains.com]]</WRAP>
  
 **με Θέμα**: **με Θέμα**:
  
-JetBrains eStore Support+<WRAP indent>//JetBrains eStore Support//</WRAP>
  
  
-Αφού σας απαντήσουν ότι το έλυσαν το πρόβλημα, τότε ξανασυμπληρώνετε τη φόρμα και το e-mail έρχεται, οπότε ακολουθείτε την υπόλοιπη διαδικασία κανονικά.+Αφού σας απαντήσουν ότι το έλυσαν το πρόβλημα, τότε ξανασυμπληρώνετε τη φόρμα και το e-mail έρχεται, οπότε ακολουθείτε τις υπόλοιπες διαδικασίες κανονικά.
  
qna/clion/setup/step1.1615235602.txt.gz · Last modified: 2021/03/08 20:33 by xallos