User Tools

Site Tools


qna:clion:setup:step1

Κάνω εγγραφή στην JetBrains για φοιτητική άδεια και το e-Mail δεν έρχεται ποτέ


ΠΡΟΣΟΧΗ! Αυτό το πρόβλημα δεν σας εμποδίζει από το να κάνετε τις εργασίες καθώς το CLion λειτουργεί για μερικές εβδομάδες (πάνω από 2) χωρίς license. Παράλληλα φυσικά ακολουθήστε την παρακάτω λύση.

Λύση

Αυτό συμβαίνει κάποιες φορές με τα συστήματα της JetBrains και “κολλάνε” ή “μπερδεύονται”. Και το πρόβλημα αυτό αφορά συγκεκριμένες “τυχαίες” e-mail διευθύνσεις, οπότε οι συμφοιτητές σας θα σας λένε ότι προχωρούν κανονικά τη διαδικασία. Παρόλα αυτά εσείς πρέπει να δράσετε για το δικό σας mail account.

Η λύση είναι να επικοινωνήσετε με το support της JetBrains περιγράφοντας το πρόβλημά σας και δίνοντας κάποια στοιχεία σας (πχ το e-mail σας) και αυτοί σας ενημερώνουν μόλις λυθεί το πρόβλημα.

Η επικοινωνία με το support γίνεται με τον σύνδεσμο που γράφει Support στο κάτω μέρος της σελίδας της φόρμας, το οποίο αντιγράφω και εδώ. Αυτός ουσιαστικά - και μπορείτε να το κάνετε έτσι - σας οδηγεί να στείλετε ένα e-mail στη διεύθυνση:

με Θέμα:

JetBrains eStore Support

Αφού σας απαντήσουν ότι το έλυσαν το πρόβλημα, τότε ξανασυμπληρώνετε τη φόρμα και το e-mail έρχεται, οπότε ακολουθείτε την υπόλοιπη διαδικασία κανονικά.

qna/clion/setup/step1.txt · Last modified: 2021/03/08 20:44 by xallos