Table of Contents

Διαδικασίες Επικοινωνίας

Σε αυτή τη σελίδα υπάρχουν όλες οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούμε για την επικοινωνία μας, ιδιαιτέρως τη εξερχόμενη!

Εξερχόμενη Επικοινωνία

Προϋποθέσεις

Όλη η εξερχόμενη επικοινωνία γίνεται μέσω της γραμματείας αποκλειστικά, εκτός από τα έργα τα οποία έχει αναλάβει ονομαστικά κάποιος και τα οποία φαίνονται στη σελίδα των έργων.

Η επικοινωνία που κάνουν οι εκάστοτε υπεύθυνοι, πρέπει υποχρεωτικά να έχει πάντα κοινοποίηση CC και στη γραμματεία, στη διεύθυνση: registry@my-company-com

Μορφή επικοινωνίας

Οι γραπτές επικοινωνίες γίνονται είτε με e-mail, είτε με Viber, είτε με SMS.

SMS

Οι επικοινωνίες με SMS πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο σε απόλυτη ανάγκη.

Η χρήση του SMS επειδή δεν γίνεται μέσω της γραμματείας υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να διαφύγει από την τεκμηρίωση κάθε έργου, και γι'αυτό θα πρέπει:

  1. Να προωθείτε το SMS στο Viber της γραμματείας (ή και με e-mail) ως κείμενο
  2. Μέχρι την προώθηση στη γραμματεία, τα λεγόμενα είναι ευθύνη του αποστολέα και όχι της εταιρείας

Viber

Οι επικοινωνίες των έργων γίνονται σε μία ομάδα Viber ανά έργο και όχι απευθυείας. Οι απευθείας επικοινωνίες είναι ευθύνη του αποστολέα και όχι της εταιρείας.

Στην ομάδα Viber του κάθε έργου συμμετέχουν οι:

  1. Από πλευράς της εταιρείας μας:
    • Υπεύθυνος του έργου
    • Η γραμματεία μας
    • Οι τεχνίτες που εμπλέκονται στο έργο
  2. Από πλευράς του πελάτη
    • Ο πελάτης μας
    • Ιδιοκτήτης του χώρου (που συνήθως είναι ο πελάτης)
    • Πρόσθετα άτομα που θα μας υποδειχθούν

Η ονομασία της κάθε ομάδας είναι της μορφής: ΕΠΩΝΥΜΟ-ΕΙΔΟΣ-ΚΩΔ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ όπου:

ΕΠΝΩΝΥΜΟ
είναι το πρώτο επώνυμο του πελάτη μας
ΕΙΔΟΣ
είναι ένα από τα ΚΤΣ για νέα κατασκευή, ΑΝΚ για ανακαίνιση
ΚΩΔ
ο κωδικός του έργου
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
η διεύθυνση οδός και αριθμός του χώρου, εναλλακτικά μπορεί να είναι ένα αναγνωριστικό που προτείνει ο πελάτης