====== Διαδικασίες Επικοινωνίας ====== Σε αυτή τη σελίδα υπάρχουν όλες οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούμε για την επικοινωνία μας, ιδιαιτέρως τη εξερχόμενη! ===== Εξερχόμενη Επικοινωνία ===== ====== Προϋποθέσεις ====== Όλη η εξερχόμενη επικοινωνία γίνεται μέσω της γραμματείας αποκλειστικά, εκτός από τα έργα τα οποία έχει αναλάβει ονομαστικά κάποιος και τα οποία φαίνονται στη σελίδα των έργων. Η επικοινωνία που κάνουν οι εκάστοτε υπεύθυνοι, πρέπει υποχρεωτικά να έχει πάντα κοινοποίηση CC και στη γραμματεία, στη διεύθυνση: ''registry@my-company-com'' ====== Μορφή επικοινωνίας ====== Οι γραπτές επικοινωνίες γίνονται είτε με e-mail, είτε με Viber, είτε με SMS. ===== SMS ===== Οι επικοινωνίες με SMS πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο σε απόλυτη ανάγκη. Η χρήση του SMS επειδή δεν γίνεται μέσω της γραμματείας υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να διαφύγει από την τεκμηρίωση κάθε έργου, και γι'αυτό θα πρέπει: - Να προωθείτε το SMS στο Viber της γραμματείας (ή και με e-mail) ως κείμενο - Μέχρι την προώθηση στη γραμματεία, τα λεγόμενα __είναι ευθύνη του αποστολέα__ και όχι της εταιρείας ===== Viber ===== Οι επικοινωνίες των έργων γίνονται σε μία ομάδα Viber ανά έργο και όχι απευθυείας. Οι απευθείας επικοινωνίες __είναι ευθύνη του αποστολέα__ και όχι της εταιρείας. Στην ομάδα Viber του κάθε έργου συμμετέχουν οι: - Από πλευράς της εταιρείας μας: * Υπεύθυνος του έργου * Η γραμματεία μας * Οι τεχνίτες που εμπλέκονται στο έργο - Από πλευράς του πελάτη * Ο πελάτης μας * Ιδιοκτήτης του χώρου (που συνήθως είναι ο πελάτης) * Πρόσθετα άτομα που θα μας υποδειχθούν Η ονομασία της κάθε ομάδας είναι της μορφής: ΕΠΩΝΥΜΟ-ΕΙΔΟΣ-ΚΩΔ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ όπου: > **ΕΠΝΩΝΥΜΟ**\\ είναι το πρώτο επώνυμο του πελάτη μας > **ΕΙΔΟΣ**\\ είναι ένα από τα **''ΚΤΣ''** για νέα κατασκευή, **''ΑΝΚ''** για ανακαίνιση > **ΚΩΔ**\\ ο κωδικός του έργου > **ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ**\\ η διεύθυνση οδός και αριθμός του χώρου, εναλλακτικά μπορεί να είναι ένα αναγνωριστικό που προτείνει ο πελάτης