====== Κάνω εγγραφή στην JetBrains για φοιτητική άδεια και το e-Mail δεν έρχεται ποτέ ====== \\ **ΠΡΟΣΟΧΗ!** __Αυτό το πρόβλημα δεν σας εμποδίζει από το να κάνετε τις εργασίες__ καθώς το CLion λειτουργεί για μερικές εβδομάδες (πάνω από 2) χωρίς license. Παράλληλα φυσικά ακολουθήστε την παρακάτω λύση. ===== Λύση ===== Αυτό συμβαίνει κάποιες φορές με τα συστήματα της JetBrains και "κολλάνε" ή "μπερδεύονται". Και το πρόβλημα αυτό αφορά συγκεκριμένες "τυχαίες" e-mail διευθύνσεις, οπότε οι συμφοιτητές σας θα σας λένε ότι προχωρούν κανονικά τη διαδικασία. Παρόλα αυτά εσείς πρέπει να δράσετε για το δικό σας mail account. Η λύση είναι να επικοινωνήσετε με το support της JetBrains περιγράφοντας το πρόβλημά σας και δίνοντας κάποια στοιχεία σας (πχ το e-mail σας) και αυτοί σας ενημερώνουν μόλις λυθεί το πρόβλημα. Η επικοινωνία με το support γίνεται με τον σύνδεσμο που γράφει Support στο κάτω μέρος της σελίδας της φόρμας, το οποίο αντιγράφω και [[mailto:support@jetbrains.com?subject=JetBrains%20eStore%20Support|εδώ]]. Αυτός ουσιαστικά - και μπορείτε να το κάνετε έτσι - σας οδηγεί να στείλετε ένα e-mail **στη διεύθυνση**: [[support@jetbrains.com]] **με Θέμα**: //JetBrains eStore Support// Αφού σας απαντήσουν ότι το έλυσαν το πρόβλημα, τότε ξανασυμπληρώνετε τη φόρμα και το e-mail έρχεται, οπότε ακολουθείτε τις υπόλοιπες διαδικασίες κανονικά.