====== Μεταφορά άδειας σε άλλο υπολογιστή ====== Για να εγκαταστήσετε, την **μοναδική** άδεια που έχει ο κάθε φοιτητής, σε έναν άλλο υπολογιστή πρέπει να αφαιρεθεί πρώτα από τον προηγούμενο. Κατόπιν η άδεια εγκαθίσταται στον νέο υπολογιστή όπως και στην πρώτη εγκατάσταση. Υπάρχουν δύο περιπτώσεις που καλύπτονται στις παρακάτω παρακάτω παραγράφους. ===== Ο παλιός υπολογιστής δεν είναι διαθέσιμος ===== Αυτό μπορεί να τύχει σε διάφορες περιπτώσεις όπως καταστροφής του σκληρού δίσκου, αλλαγής του σκληρού δίσκου χωρίς να έχει γίνει η αφαίρεση της άδειας πρώτα ή κλοπής του υπολογιστή. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη (support) της JetBrains στη διεύθυνση [[support@jetbrains.com]], __χρησιμοποιώντας το e-mail του ΕΜΠ, βάσει του οποίου άλλωστε πήρατε και αρχικά την άδεια λειτουργίας__. Θα πρέπει να ζητήσετε να **ακυρωθεί** η παλιά άδεια και να εκδοθεί καινούρια __εξηγώντας το πρόβλημά σας__. Φυσικά η JetBrains μπορεί να σας κάνει μια τέτοια εξυπηρέτηση μία ή δύο φορές συνολικά. ===== Ο παλιός υπολογιστής είναι διαθέσιμος ===== Τότε απλά, θα πρέπει να αφαιρέσετε την άδεια από την προηγούμενη εγκατάσταση. Αυτό γίνεται επιλέγοντας από το μενού ''Help'' την επιλογή ''Register'', όπως φαίνεται ακολούθως: {{ :qna:clion:setup:unregister-menu.png?nolink |}} Στο παράθυρο που εμφανίζεται πατάτε το κουμπί (#1) "Remove License" όπως φαίνεται από κάτω. {{ :qna:clion:setup:unregister-dialog.png?nolink |}} Τέλος εμφανίζεται και ένα μήνυμα επιβεβαίωσης, όπου πρέπει να πατήσετε και πάλι (δείτε από κάτω) το κουμπί (#2) "Remove License". {{ :qna:clion:setup:unregister-confirm.png?nolink |}} Μόλις ολοκληρωθεί η αφαίρεση της άδειας, δεν θα μπορείτε πλέον να χρησιμοποιήσετε το CLion σε αυτόν τον υπολογιστή και μπορείτε να το εγκαταστήσετε σε κάποιον άλλο υπολογιστή.