====== Κάνω εγγραφή στην JetBrains για φοιτητική άδεια και το e-Mail δεν έρχεται ποτέ ======
\\
**ΠΡΟΣΟΧΗ!** __Αυτό το πρόβλημα δεν σας εμποδίζει από το να κάνετε τις εργασίες__ καθώς το CLion
λειτουργεί για μερικές εβδομάδες (πάνω από 2) χωρίς license. Παράλληλα φυσικά ακολουθήστε
την παρακάτω λύση.
===== Λύση =====
Αυτό συμβαίνει κάποιες φορές με τα συστήματα της JetBrains και "κολλάνε" ή "μπερδεύονται".
Και το πρόβλημα αυτό αφορά συγκεκριμένες "τυχαίες" e-mail διευθύνσεις, οπότε οι συμφοιτητές
σας θα σας λένε ότι προχωρούν κανονικά τη διαδικασία. Παρόλα αυτά εσείς πρέπει να δράσετε
για το δικό σας mail account.
Η λύση είναι να επικοινωνήσετε με το support της JetBrains περιγράφοντας το πρόβλημά σας και
δίνοντας κάποια στοιχεία σας (πχ το e-mail σας) και αυτοί σας ενημερώνουν μόλις λυθεί το πρόβλημα.
Η επικοινωνία με το support γίνεται με τον σύνδεσμο που γράφει Support στο κάτω μέρος της σελίδας της
φόρμας, το οποίο αντιγράφω και [[mailto:support@jetbrains.com?subject=JetBrains%20eStore%20Support|εδώ]]. Αυτός ουσιαστικά - και μπορείτε να το κάνετε έτσι - σας οδηγεί να στείλετε ένα e-mail **στη διεύθυνση**:
[[support@jetbrains.com]]
**με Θέμα**:
//JetBrains eStore Support//
Αφού σας απαντήσουν ότι το έλυσαν το πρόβλημα, τότε ξανασυμπληρώνετε τη φόρμα και το e-mail έρχεται, οπότε ακολουθείτε τις υπόλοιπες διαδικασίες κανονικά.